Oblikovanje strategije nove blagovne znamke, ki jo bo mogoče implementirati v oblikovno jasno ločene podznamke, namenjene različnim ciljnim skupinam, ki se bodo ves čas medsebojno povezovale. Pri izgradnji je bilo treba upoštevati implementacijo na vseh komunikacijskih področjih z močnim poudarkom na UX oblikovanju. Poleg izgradnje blagovne znamke smo načrtovali tudi strategijo digitalnega nastopa s postavitvijo dveh spletnih strani in spletne trgovine ter izdelali strategijo digitalnega oglaševanja.
Logotip blagovne znamke
Logotip Lynx Pro blagovne znamke in njegovih podznamk ima preprost in sodoben dizajn, ki ponazarja zavezanost znamke k raziskovanju in avanturam na prostem. Logotip vključuje stilizirano podobo risa, ki je znan po svoji agilnosti, hitrosti in ostrih čutih, lastnostih, ki se ujemajo z misijo znamke, da zagotavlja vrhunsko opremo za ljubitelje avantur. Uporaba minimalističnega oblikovanja z odebeljenim tipografijo daje logotipu moderen in sofisticiran videz, ki privlači ciljno občinstvo znamke. Skratka, Lynx Pro logo je močna in zapomnljiva predstavitev identitete in vrednot znamke.
Zgodba
Zgodba Lynx Pro je zgodba o raziskovanju, profesionalni avanturi in inovaciji. Znamka je bila ustanovljena na prepričanju, da bi morala biti vsakomur na voljo vrhunska izkušanja profesionalne, skoraj vojaške, avanture na prostem, ob najzahtevnejših pogojih, vodene s strani najboljših slovenskih profesionalcev. Zgodba podjetja je zaznamovana z zavezovanjem k odličnosti in strastjo do narave. Zgodba Lynx Pro poudarja zavezanost h kakovosti in zanesljivosti ter navdihovanju k velikim dogodivščinam v naravi.
Digitalna podoba
Zgradili smo močno digitalno prisotnost, ko bo povezala blagovno znamko s svojo ciljno publiko in obenem omogočala odlično promocijo lastnih storitev in izdelkov. Uporabniku prijazne in nagrajene informativne spletne strani zagotavljajo brezhibno izkušnjo spletnega nakupovanja. Digitalna prisotnost znamke poudarja njihovo zavezanost kakovosti in zanesljivosti, pa tudi strast do narave.
S pomočjo digitalnih kanalov je blagovni znamki Lynx Pro uspelo doseči širšo ciljno občinstvo in se uveljavila kot zaupanja vredna znamka v industriji na prostem.
Digitalno oglaševanje
Digitalna marketinška kampanja podjetja Lynx Pro je zasnovana tako, da predstavlja zavezanost znamke kakovosti in zanesljivosti v industriji na prostem. Kampanja vključuje različne spletne kanale, vključno z družbenimi omrežji, e-poštnim marketingom in plačanimi oglasi, da doseže ciljno občinstvo in promovira njihove izdelke. Poudarek kampanje je na edinstveni vrednosti znamke, ki poudarja trajnost, funkcionalnost in inovativnost njihovih storitev na prostem. Z uporabo digitalnega marketinga je Lynx Pro blagovna znamka uspela doseči širšo publiko, povečati prepoznavnost blagovne znamke in povečati prodajo. Celotna digitalna marketinška kampanja je ključna sestavina uspeha blagovne znamke v industriji na prostem.
Video predstavitve
V strateški načrt razvoja blagovne znamke smo vključili tudi izvedbo krajših filmov, ki zelo jasno, nazorno in atraktivno predstavijo ponudbo naročnika. Osredotočili smo se na predstavitev produktov oziroma doživetij, ki največjo sporočilnost dosežejo ravno skozi video. Nastali so videi za paket Sniper, Scout, Seal in Counter Terror, hkrati pa smo naredili krovni video, ki celostno predstavi doživetja, ki jih lahko izkusite. Pripravili in načrtovali smo scenarij ter režijo, izvedli snemanje ter naredili vrhunsko montažo, ki vključuje dovršene 3D animacije.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo