Naročnik Kolektor, eno največjih slovenskih podjetij v elektropredelovalni dejavnosti, se je obrnilo na nas z željo lansiranja lastnega inovativnega produkta na evropski trg, v segmentu B2C. Zaradi že obstoječe velike konkurenčnosti ostalih evropskih blagovnih znamk, smo razvili posebno strategijo, ki je vključevala najbolj priznana imena s področja svetovnega kolesarstva.
Strategija
Ciljna skupina: profesionalni skrbniki kolesarskih moštev, kolesarski klubi, kolesarji
Za uspešno lansiranje produkta LiquiShot na evropski trg smo pripravili ustrezno strategijo. Analiza trga je pokazal stanje trga, konkurenco in ustrezni cenovni razpon produkta.
Pripravili smo primerno strategijo digitalnega oglaševanja, materiale in pristajalno stran z možnostjo nakupa izdelka.
Pristajalna stran
Spletna kampanja in s tem tudi spletna trgovina je bila grajena na višanju zaupanja v izdelek. Spletna trgovina vsebuje veliko vizualnega materiala, izjav uporabnikov-ambasadorjev s svetovnega kolesarskega sveta ter primerov uporabe, ki uporabnika prepriča o kvaliteti izdelka ter posledično generira večjo konverzijo obiska v nakup.
Video
Celotno lansiranje produkta na evropski trg je bilo podkrepljeno s slikovnim in video materialom, ki je vseboval znane obraze svetovnih imen kolesarskega sveta.
Več videov si lahko ogledate tukaj
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo