Želja naročnika je bila oblikovati spletno trgovino, ki se bo oblikovno in konceptualno ujemala z načinom in principi oblikovanja izdelkov, ki se bodo v spletni trgovini prodajali. Spletna stran mora odražati estetiko in duh celotne zgodbe in blagovne znamke, ki jo zastopa.
Analiza
Postavitev osnovnih temeljev strani je izredno pomembna. Ob samem začetku priprave spletne strani smo pričeli s SEO strategijo in jo vodili skozi celoten proces izdelave spletne strani in priprave vsebin. Razvoj smo začeli z analizami ključnih besed, pozicije v iskalnikih, analizo uporabnišek izkušnje na koncu primernosti tehničnih orodij. Vsa ta priprava nam je služila kot podlaga za nadaljnji razvoj.
Izgradnja digitalne podobe
Digitalno podobo smo začrtali na podlagi sodobnih pristopov in predhodne analize. Podoba spletne trgovine je usklajena s podobo blagovne znamke in se skupaj dopolnjujeta v digitalni zgodbi prihodnosti.
Uporabniška izkušnja
Uporabniška izkušnja je poenostavljena in postavljena na tak način, da uporabnik na prijeten in intuitiven način pregleduje vsebine in izbere želeni izdelek. Tudi nakupni proces je poenostavljen in vsebuje samo 2 koraka do končnega nakupa, ki ga lahko izvedemo na več načinov.
Programiranje
Spletna stran je postavljena na platformi Wordpress z uredniškim sistemom CMS. Za naročnika smo pripravili navodila za uporabo uredniškega sistema (CMS) in enkratno delavnico za predajo navodil za uporabo. Storitev na ključ!
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo