Poslovna javnost - B2B
Ekofleks že od leta 2012 združuje skupino predanih strokovnjakov z dolgoletnimi izkušnjami s področja fluidne tehnike oziroma hidravlike. Blagovno znamko in pojavnost je bilo po 12-ih letih potrebno osvežiti, storitve ponuditi na bolj jasen in poljuden način a obenem obdržati poslovno komunikacijo.
Aktivnosti
Za Ekofleks smo pripravili celovito prenovo vizualne in vsebinske komunikacije. V 12-ih letih je družba Ekofleks prerasla okvirje male storitvene in prodajne družbe v družbo, ki ima svojo prepoznavnost, vrednote in položaj na trgu fluidne tehnike.
Blagovna znamka
S prenovo blagovne znamke smo želeli postaviti mejnik v zgodovini razvoja družbe in še bolj jasno komunicirati z družbo kaj Ekofleks je. Obenem pa smo želeli obdržati povezavo z zgodovino, ki jo družba že ima.
Digitalna podoba
S prenovo spletne strani in smo želeli natančno usmeriti komunikacijo družbe v B2B okolju a obenem ponuditi uporabniku jasne in dostopne informacije. Oblikovno smo želeli dopolniti jasnost blagovne znamke s čistostjo spletne strani, kljub temu smo dodali še barve, ki na subtilen način olepšajo potovanje uporabnika po spletni strani.
Poleg vizualne vsebine smo poskrbeli tudi za besedilo, ki uporabniku na jasen in učinkovit način predstavi storitve in aktivnosti družbe. Vse besedilo je že na začetku priprave podkrepljeno z analizo ključnih besed, ki smo jih smiselno vpletli med besedilo in s tem že ob objavi izboljšali poziijo v Spletnih iskalnikih.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo