Podjetje Danfoss Trata je želelo ustvariti celostni projekt obeležitve 25. obletnice obstoja podjetja, ter s tem prikazati svoje doseganje dosežke in svojo vizijo, katero bi prčeli uresničevati s tem projektom. Zbrane so bile smernice in želje (fotografska razstava, gala dogodek in celotna grafična podoba priložnostne blagovne znamke), ki jih je bilo treba skupaj osmisliti in oblikovati v celostno zgodbo.
Rdeča nit – zgodba z idejnim konceptom
Načrtovanje in spoznavanje vsebinskega koncepta obletnice je bilo razdeljeno na posamezne faze projekta, ki so vsebovale svoj del načrtovanja in povezovanja v celotni idejni koncept.
Vsak posamezen del je gradil celotno zgodbo, ki je zajeta v priložnostnem znaku. Znak zajema celoto sporočila obletnice ter je bil uspešno implementiran na vse vizualne elemente.
Krovni vizualni element je priložnostni logotip, ki sledi celostni grafični podobi podjetja s pridihom svečanosti in osebnosti.
Celostna grafična podoba s kančkom inženiringa
Oblikovanje je sledilo celostni grafični podobi podjetja, a s kančkom prefinjenosti, saj so dodana sporočila, ki so vidna le s pomočjo dekoder očal. Patent prekrivanja teh sporočil je bil posebej oblikovan za ta namen.
Tiskovine - brošura, vabila, gledališki list....
Tiskana predstavitev podjetja, ki je komunikacijo obletnice le še dodelala. Idejni koncept tehnike uporabe dekoder očal se nadaljuje tudi tu, saj so med vsebino skrita sporočila in izjave zaposlenih. Komunikacija vsebine zajema tudi vrsto infografik in piktogramov, ki podobo le še nadgradijo.
Za podporo obletnici so bile oblikovane tiskovine, ki so sledile celostni grafični podobi dogodka. Pripravljen je bil koncept, načrtovali, oblikovali in izvedli smo končno produkcijo za vabila, gledališke liste, fotografsko razstavo, predloge in bannerje.
Dogodek
Zaključek, ter s tem vrhunec projekta obletnice naročnika je predstavljal korporativni dogodek, kjer so bili prisotni tudi vsi ključni člani podjetja Danfoss iz Danske.
S kreativno zgodbo smo povzeli naročnikovo zgodovino, vizijo in cilje, ter z različnimi tehnologijami naredili vtis in ustvarili edinstveno izkušnjo, ki je naročniku Danfoss Trati dvignila kompetentnost pri matičnem podjetju.
Multimedijske vsebine
Tekom celega projekta smo izvedli vrsto multimedijskih vsebin, najbolj pomembne so bile narejene za končni dogodek: wall mapping, 3d in 2d animacije.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo