Vsebinski in vizualni nosilec spletne strani Zagriz.si je poznano ime mojstra slovenske kulinarike - Bineta Volčiča.
Analiza in strategija
Postavitev osnovnih temeljev strani je izredno pomembna. Ob samem začetku priprave spletne strani smo pričeli s SEO strategijo in jo vodili skozi celoten proces izdelave spletne strani in priprave vsebin. Razvoj smo začeli z analizami ključnih besed, pozicije v iskalnikih, analizo uporabnišek izkušnje na koncu primernosti tehničnih orodij. Vsa ta priprava nam je služila kot podlaga za nadaljnji razvoj in izvedbo digitalenga oglaševanja
Izgradnja digitalne podobe
Digitalno podobo smo skupaj z Yin + Young začrtali na podlagi sodobnih pristopov in predhodne analize. Podoba spletne trgovine je usklajena s podobo blagovne znamke in se skupaj dopolnjujeta v digitalni zgodbi prihodnosti.
Uporabniška izkušnja je poenostavljena in postavljena na tak način, da uporabnik na prijeten in intuitiven način pregleduje vsebine in izbere želeni izdelek. Tudi nakupni proces je poenostavljen in vsebuje samo 2 koraka do končnega nakupa, ki ga lahko izvedemo na več načinov. Poleg samega nakupa izdelkov ponujamo uporabniku še celo paleto dodatnih informacij, ki prihajajo izpod kuhalnice Binete Volčiča.
Spletna trgovina je postavljena na platformi Woocommerce z uredniškim sistemom. Za naročnika smo pripravili navodila za uporabo uredniškega sistema (CMS) in enkratno delavnico za predajo navodil za uporabo. Storitev na ključ!
Digitalno oglaševanje
Strategijo digitalnega oglaševanja smo zastavili na različnih nivojih. Najprej smo spletno stran optimizirali za iskalnike, kar je pomagalo izboljšati vidnost in organski promet. To smo dosegli z analizo ključnih besed, optimizacijo vsebine spletne strani in gradnjo kakovostnih povratnih povezav.
V nadaljevanju smo izvajali oglaševanje na družabnih medijih vključno z objavami na ta teh medijih.
Zagriz' TV
Strateško smo vključili tudi oglaševanje na Google kanalih skupaj z promocjo videov Zagriz' na Youtube kanalu.
Celotno oglaševanje pa je bilo tudi podprto na sami spletni strani z kreiranjem zgodbe, pop-up pasic, ...
V treh mesecih smo dosegli obisk več kot 85.000 unikatnih obiskovalcev in 86 % povečanje prodaje preko spletne trgovine.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo