Oblikovanje strategije nove blagovne znamke za upravljanje darilnih kartic za nakupovalna središča in podjetja z večimi lokacijami, ki ustvarja dodano vrednost za vse vpletene: kupce in prejemnike daril, nakupovalna središča in trgovce, trgovine, kavarne, restavracije, .... Pri izgradnji je bilo treba upoštevati implementacijo na vseh komunikacijskih področjih z močnim poudarkom na UX oblikovanju. Poleg izgradnje blagovne znamke smo načrtovali tudi strategijo digitalnega nastopa za komunikacijo s končnimi kupci in poslovno javnostjo.
Gradimo iz ideje ter oblikujemo strategijo
Pred pričetkom postavitve strategije blagovne znamke smo najprej spoznali naročnika, njegove cilje, zahteve in strategijo podjetja.
K gradnji smo pristopili na analitičen in hkrati kreativen način. Snovanje zgodbe je ves čas potekalo v timskem odnosu med našimi strokovnjaki ter naročnikom.
Rezultat je se je pokazal v izgradnji celostnega poslovnega modela, segmentiranega na različne ciljne skupine, ki je uspešno integriral različne komunikacijske kanale.
Logotip blagovne znamke
Oblikovali smo močan in izrazen logotip, ki skupaj z znakom ter imenom SmartGifty jasno oriše namen in usmerjenost blagovne znamke.
Specifičnost blagovne znamke je botroval tudi oblikovanju znaka oz logotipa, saj mora nagovarjati tako splošno javnost, ki bo uporabljala produkt in obenem poslovno javnost, ki bo ponujala SmartGifty storitev.
Celostna grafična podoba
V sklopu celostne grafične podobe smo definirali uporabo blagovne znamke SmartGifty v različnih oblikah pojavnosti z upoštevanjem medsebojne barvne komplementarnosti. Priročnik zajema osnovno postavitev logotipa ter njegovo uporabnost na tiskanih in digitalnih medijih.
Digitalizacija blagovne znamke
Digitalni nastop je za naročnika predstavljal velik izziv, zato smo zanj strateško načrtovali, oblikovali spletno stran, ki nagovarja splošno in poslovno javnost.
Spletna stran je bila narejena na podlagi najboljšega UX dizajna in so bile hkrati zasnovane tako, da optimizirajo delo naročnika na področju urednikovanja in administracije spletne strani.
Opozorilo! Naročniku so predane administrativne pravice zato lahko spletna stran odstopa od originalne izvedbe.
Animacija
Z animacijo smo želeli prikazati uporabnost pametne SmartGifty kartice tako za končne uporabnike kot tudi za ponudnike SmartGifty storitve.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo