Digitalizacija blagovne znamke Nomago je vključevala izvajanje celovite spletne strategije, usmerjene v izboljšanje angažiranosti strank in krepitve zavedanja blagovne znamke. To vključuje razvoj uporabniku prijaznih spletnih strani, integracijo digitalnih marketinških kampanj ter uporabo družbenih medijev za gradnjo in vzdrževanje močne spletne prisotnosti. Rezultat je bolj poenostavljen in učinkovit pristop k trženju in dosegu strank, ki omogoča Nomagu boljšo povezavo z njegovo ciljno publiko in spodbuja rast blagovne znamke.
Nomago Intercity
Pri razvoju in oblikovanju spletne strani Nomago Intercity smo se osredotočili na zagotavljanje prijazne uporabniške izkušnje za potnike. Posebna pozornost je bila namenjena postavitvi in strukturi spletne strani, ki omogoča enostaven dostop do pomembnih informacij in virov za obiskovalce. Rezultat je spletna stran, ki ponuja nemoten in prijeten uporabniški vmesnik, ki potnikom omogoča enostavno načrtovanje in rezervacijo potovanj z Nomagovim Intercity servisom.
Nomago Intercity mobilna aplikacija za končne uporabnike
Mobilna aplikacija Nomago Intercity je bila oblikovana s poudarkom na zagotavljanju priročne in uporabniku prijazne izkušnje za popotnike na poti. Aplikacija omogoča enostavno navigacijo in dostop do pomembnih informacij, kot so urniki, nakup vozovnic in zemljevidi poti. Rezultat je izjemno funkcionalna aplikacija, ki ponuja brezhibno in prijetno uporabniško izkušnjo, kar omogoča popotnikom, da enostavno načrtujejo in rezervirajo svoja potovanja z Nomagovimi storitvami Intercity s svojih mobilnih naprav.
Nomago Intercity mobilna aplikacija za voznike
Mobilna aplikacija Nomago Intercity za profesionalne voznike je bila oblikovana s poudarkom na izboljšanju uporabniške izkušnje in gamifikaciji. Postavitev in oblikovanje aplikacije sta bila skrbno oblikovana, da omogočata enostavno navigacijo in dostop do pomembnih informacij, kot so urniki, zemljevidi poti in posodobitve stanja vozila. V aplikacijo so bile vključene tudi gamifikacijske funkcije, kot so lestvica najboljših voznikov in dosežki, da se spodbuja zdravo tekmovanje in spodbujajo varne vožnje. Rezultat je zelo funkcionalna aplikacija, ki profesionalnim voznikom, ki uporabljajo storitev Nomago Intercity, ponuja brezhibno in prijetno uporabniško izkušnjo.
Krovna digitalna podoba
Oblikovanje osnovnega digitalnega videza za Nomago je vključevalo ustvarjanje enotne vizualne identitete na vseh digitalnih platformah. To je vključevalo razvoj dosledne barvne sheme, tipografije in podobe, ki bi odražali vrednote blagovne znamke in pritegnili ciljno občinstvo. Rezultat je sodoben in profesionalen videz, ki izraža zavezanost Nomaga kakovosti in storitvam za stranke, hkrati pa se razlikuje od konkurentov v turistični industriji.
Imate vprašanje?
Pokličite nas ali nam pošljite sporočilo